Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:
Рoзрoбкa E-GMP (Electric-Global Modular Platform) – пeршoї в істoрії плaтфoрми Hyundai Motor, присвячeнoї виключнo aкумулятoрним eлeктрoaвтoмoбілям – свідчить прo нoву eру в істoрії кoмпaнії Hyundai. Виступaючи відпрaвнoю тoчкoю про нoвoгo пoкoління aвтoмoбілів Hyundai з eлeктричнoю силoвoю устaнoвкoю, плaтфoрмa зaбeзпeчує знaчні вдoскoнaлeння в кoнструкції eлeктрoaвтoмoбілів, щo щe більшe відпoвідaють різнoмaнітним стилям життя клієнтів. Віддaність Hyundai тeмі eкoлoгічнoї мoбільнoсті підштoвxнулa кoмпaнію дo aмбітнoї мeти – рoзрoбити щoнaймeншe 11 мoдeлeй виключнo з eлeктричнoю силoвoю устaнoвкoю прoтягoм нaступниx п’яти рoків.
E-GMP – цe спeціaльнa плaтфoрмa пользу кого eлeктричниx aвтoмoбілів, щo нe зaпoзичeнa з існуючиx плaтфoрм aвтoмoбілів з двигунaми внутрішньoгo згoряння. Бeз нeoбxіднoсті встaнoвлeння бeнзинoвoгo aбo дизeльнoгo двигунів плaтфoрмa зaбeзпeчує бeзпрeцeдeнтну свoбoду в дизaйні eлeктричниx aвтoмoбілів. Зaвдяки E-GMP aвтoмoбільні дизaйнeри мoжуть рoзрoбляти eлeктрoaвтoмoбілі нa різниx систeмax привoдів бeз змeншeння прoстoру в сaлoні. Интересах спoживaчів Hyundai цe означає отримання ще більших переваг від більш передових інновацій.
Сповнена переваг, щоб зробити життя комфортнішим
Електроавтомобілі Hyundai, побудовані нате E-GMP, пропонують клієнтам низку переваг.Однією з найбільш значущих є можливості швидкої зарядки. Завдяки зарядному пристрою 350 кВт та високошвидкісній зарядці з робочою напругою в 800 В акумулятор може зарядитися від 10 накануне 80 відсотків всього вслед 18 хвилин. Це є вдосконаленням основної зарядки з напругою 400 В, яка може зайняти від 30 хвилин прежде години, щоб зарядити ідентичний объединение місткості акумулятор. П\’ять хвилин потужної зарядки можуть забезпечити більше 100 кілометрів їзди.
Можливості інтегрованого багатофункціонального зарядного пристрою
Учение E-GMP Power Electric (PE) – це перша сингония, яка підтримує мультизарядність кроме будь-яких додаткових компонентів или адаптерів. У той время, як транспортні засоби, що безлюдный (=малолюдный) базуються на E-GMP, потребують встановлення окремого бортового зарядного пристрою передо тим як скористатися системою мультизарядки, що призводить предварительно додаткових незручностей та витрат в целях водія. Завдяки посиленому перетворювачу, задній двигун та інвертор пред подачею напруги для акумулятор, підвищують її з 400 В накануне 800 В. Ця теория постійно забезпечує високошвидкісну зарядку у 800 В незалежно від фактичної напруги зарядного пристрою.
Зарядний пристрій «на колесах»
Завдяки функції V2L (vehicle-to-load – від мотор до електроспоживача) прощай-який електроавтомобіль, обладнаний E-GMP, одночасно є зовнішнім павер-банком великої ємності. Вбудовані двонаправлені зарядні пристрої можуть заряджати зовнішні акумуляторні пристрої. Пользу кого використання функції V2L водіям до зарядкою потрібно лише вставити преобразователь. Завдяки максимальній вихідній потужності 3,68 кВА, функція V2L задовольняє всі потреби клієнтів – від зарядки смартфонів,ноутбуків та електричних велосипедів после живлення кемпінгового обладнання. Крім того, водії можуть використовувати свій IONIQ 5 чтобы заряджання інших пристроїв і навіть інших електроавтомобілів.
Більше безграмотный потрібно хвилюватися относительно запас ходу
Користувачі отримають більше комфорту завдяки збільшеному запасу поторапливайтесь. Завдяки стандартизованим акумуляторам великої ємності електроавтомобіля, що побудовані получи платформі E-GMP пропонують кращий возможность ходу. За даними WLTP, IONIQ забезпечує перисперм ходу до 480 кілометрів.
Нова подий для більшої потужності
E-GMP також покращує ефективність водіння. Важка арсенал розташована нижче та між осями, в центрі платформи, забезпечуючи низький р ваги. Це приставки не- тільки покращує проходження поворотів, прискорення та стійкість, а і завдяки кращому розподілу ваги, керованість. П\’ятиважільна налаженность задньої підвіски поглинає поздовжні, поперечні та вертикальні коливання, оптимізуючи удобства та керованість. Інтегрована ведуча вісь – єдина конструкція, яка суміщує в собі миссия карданного валу та підшипників коліс – забезпечує передачу потужності від двигуна впредь до коліс. У порівнянні з двома окремими частинами, інтегрована ведуча вісь возьми 42% жорсткіша і получи 10% легша, що значно покращує керованість та якість їзди.
Зручне обслуговування акумулятора
Стандартизувавши акумуляторну батарею та об’єднавши її модулі в єдиний источник, E-GMP спростила ремонт акумуляторів. Тепер при помощи пошкоджені акумулятори безграмотный потрібно міняти полный блок – можна замінити лише окремі несправні модулі, що значно зменшує вартість ремонту про споживачів.
Розроблена исполнение) отримання задоволення від автомобіля
Архітектура E-GMP пропонує більше внутрішнього простору у електроавтомобілі. Завдяки своїй видовженій колісній базі та рівній підлозі внутрішній простір було повністю переосмислено. Крім того, були інтегровані додаткові засоби безпеки, що реалізовані лише в E-GMP.
Інтер’єр з більшим простором
E-GMP перевизначає пропорції автомобіля з електричною установкою. Плаский акумуляторний организация, що розміщений в центральній частині платформи, створює підлогу безо виступів, покращуючи внутрішній простір автомобіля.
Для того користувачів довга колісна три кита та рівна підлога означають більше місця к ніг і більший удобство у подорожах, особливо возле довгих поїздках.
Передні та задні сидіння, а також рухома центральна балка можуть трансформуватись, відповідаючи потребам споживача і його стилю життя. А завдяки покращеним пропорціям внутрішнього простору дизайнери мають більше свободи втілювати інновації у інтер’єрі автомобіля. Замість того, щоб погоджуватися получай традиційний стиль автомобільного дизайну, інтер’єр можна перетворити сверху кардинально новий простір.
Інтер’єр возьми основі модульної системи
Інженери Hyundai створили гнучку модульну платформу, надаючи клієнтам більше опцій, які можна встановити в автомобілі, оскільки вона може служити основою в (видах різних типів кузовів та моделей. Передня і задня частини автівки та колісні арки, — це зони, які можна змінювати відповідно поперед призначення та характеристик автомобіля, створюючи широченный набір різних модельних конструкцій. Зони які впливають сверху ефективність авто – простір на фронтального поглинання ударів, передня та задня підвіски, а також тулово акумулятора – фіксовані, що означає, що вони залишаються однаковими і в одному й тому самому місці угоду кому) всіх моделей в базі E-GMP. Ці фіксовані місця гарантують безпечніші та більш спокійні подорожі, а також більш надійний захист пасажирів та акумуляторних батарей.
Перероблений структурний намерение
E-GMP сумісна як для того моделей із заднім приводом, неведомо зачем і з повним приводом і приставки не- має виступаючих конструкцій підлоги. Відсутність тунелю карданного валу, характерного пользу кого автівок з двигуном внутрішнього згорання, забезпечує рівну підлогу. E-GMP може мати двигун во (избежание автомобілів з заднім приводом держи задній осі, а чтобы повнопривідного інший двигун можна без затей додати на передню вісь. Ця функція надає споживачам можливість обирати між заднім та повним приводом і приставки не- хвилюватись з приводу того, що салончик з повним приводом може бути менш просторим.
Компактному електродвигуну потрібно набагато менше місця під капотом у порівнянні з громіздким ДВЗ – сверх це об’єм моторного відсіку значно зменшується. Передній звис вкорочений, чехол спадає більш різко, а частина системи вентиляції та кондиціонування повітря розміщена позднее, де був би ДВЗ, зменшуючи розміри та забезпечуючи витончений проектирование салону. Такий проектирование дозволяє водієві і пасажирам переднього ряду насолоджуватися більш просторим та комфортним середовищем.
Міцна конструкція во (избежание безпечніших подорожей
E-GMP також забезпечує додаткову безпеку ради пасажирів. Сталева конструкція оптимізована пользу кого поглинання удару та розподілу енергії, щоб захистити як батарею, неведомо зачем і водія з пасажирами. Багатоскелетна строй передньої рами поглинає енергію удару быть зіткненні. Амортизуюча бар заднього бампера розсіює енергію удару около задньому зіткненні.
Горизонтальне кріплення, яке входить в акумулятор, виготовлене з надміцних сталевих пластин, покращує стійкість з\’єднання акумулятора і підлоги та захищає акумулятори у разі зіткнення. В разі бічного зіткнення енергію удару поглинають екструдовані алюмінієві підсилювачі конструкції захисту батареї.
IONIQ 5: перший акумуляторний електроавтомобіль, побудований держи основі E-GMP
Hyundai вже випустила свою першу серійну шаблон, яка побудована сверху E-GMP: IONIQ 5, перший автомобіль з електричною силовою установкою, у новій лінійці бренду IONIQ. IONIQ 5 є безпосереднім доказом багатьох відчутних переваг, які E-GMP пропонує клієнтам.
Перероблена центральна микроконсоль
По-перше, с подачи відсутність тунелю пользу кого карданного валу центральну модильон Universal Island можна пересувати спервоначала і назад. Завдяки плоскій підлозі вона має достатньо місця про переміщення на 140 мм. Такий субчик консолі надає пасажирам більше простору всередині. Крім того, це дає можливість сісти та вийти з машини з прощай-якого боку, якщо ви припаркувалися у вузькому місці. Угоду кому) пасажирів заднього ряду Universal Island пропонує швидкий бездротовий зарядний пристрій в целях телефонів потужністю 15 Вт та порти USB. Universal Island перевизначає центральну кронштейн завдяки її здатності рухатися та розширеній функціональності, що значно перевершує очікування від звичайного підлокітника.
Сидіння підвищеного комфорту
Завдяки рівній підлозі, передні сидіння IONIQ 5 можна розташувати точно по-особливому. За допомогою електричних регулювань спинки відкидаються під великим кутом , а пасажири можуть насолоджуватися комфортним відчуттям невагомості. Передні сидіння тепер получай 30 відсотків тонші, ніж сидіння в інших моделях Hyundai, що дає ще більше місця интересах ніг заднім пасажирам.
Додатковий простір пользу кого зберігання
Зменшений відсік двигуна вивільняє в передній частині автомобіля додаткове місце исполнение) багажу, користувачі можуть отримати перед 57 літрів додаткового місця с целью зберігання багажу. Ця опція стане в нагоді під полоса довгих подорожей, про яких потрібен додатковий простір.
Використання потенціалу E-GMP
E-GMP направлена возьми успішний розвиток та розробку майбутніх автомобілів Hyundai. Программа відіграватиме життєво важливу сверток у планах компанії запустити у виробництво 23 нових електрифікованих автомобіля протягом наступних п’яти років. Раньше 2025 року компанія планує продати більше одного мільйона автомобілів з електричною силовою установкою у всьому світі. В епоху розвитку електроавтомобілів E-GMP знаменує собой новий орієнтир, і перша конверсив, побудована на ній – IONIQ 5 – була названа ЗМІ «переломним моментом». Представлений сверху початку цього року, IONIQ 5 з його інноваційними функціями переосмислює «електроавтомобільний» спосіб життя.
В Україні стартование продажів абсолютно нової моделі IONIQ 5 сверху базі платформи E-GMP планується вже в серпні цього року.