Ferrari пoдaлa в суждение нa свoгo клієнтa — дизaйнeрa Філіпa Плeйнa, і відсудилa у ньoгo круглeньку суму. Причинoю стaли фoтoгрaфії в Instagram, які, нa думку юристів Ferrari, псують рeпутaцію брeнду. Міланський разбирательство став на бік позивача і присудив компенсацію в розмірі 300 000 євро — якраз ціна нового суперкара. Плейн заявив, що оскаржить це рішення.
Знімки, ради які дизайнеру доведеться заплатити, він опублікував понад двум роки тому. Сверху першому фото зображена колекція взуття дизайнера, яку праздник рекламує на тлі яскраво-зеленого суперкара Ferrari 812 Superfast. Для другому знімку — моделі, одягнені в купальники, що «йде врозріз з цінностями італійського бренду».
Спочатку Ferrari хотіла вирішити питання по согласию, попросивши Філіпа Плейна видалити карточка протягом 48 годин, чого він маловыгодный зробив. Через 14 місяців іменитий виробник домігся судового рішення держи свою користь. Крім компенсації в 300 тисяч євро, дизайнера зобов\’язали видалити всі снимок з автомобілями Ferrari. А також сплатити судові витрати в розмірі 25 тисяч євро. В іншому разі, по (по грибы) кожне не видалене карточка йому доведеться викласти ще сообразно 10 тисяч євро.
Свою незгоду з рішенням суду Філіп Плейн продемонстрував публікацією чергового фотомордочка в соціальній мережі. Також конструктор зазначив, що незапамятных) времён є фанатом автомобілів Феррарі і його забавляє тёта, що відбувається. Подле цьому Плейн наголосив, що готовий заплатити по (по грибы) умови, що суму пожертвують получи и распишись благодійність.