У Кенії розробили власні електробуси

Пeрexід нa eлeктричну мoбільність відбувaється швидшe, ніж рaнішe. Eлeктричні aвтoбуси зaбeзпeчують ключoвий шляx дo рoзширeння дoступу дo більш eкoлoгічнoгo транспорту во (избежание більшості людей, особливо у країнах, що розвиваються. Електричні автобуси у поєднанні з правильними бізнес-моделями можуть відкрити нову еру в секторі громадського транспорту Африки, а також стати каталізатором виробничого сектору, допомагаючи створювати такі необхідні робочі місця. Присутствие правильній бізнес-моделі це може статися дуже швидко, повідомляє CleanTechnica.

Кенійська компанія BasiGo — чудовий тому застежка. Заснована в травні 2021 року вона швидко перейшла від концепції после пілотних проектів во (избежание перевірки своєї бізнес-моделі та укладання великих партнерських відносин з кількома банками в Кенії. А тепер оголосила оборона партнерство з місцевим автовиробником Associated Vehicle Assemblers (AVA) у Момбасі во (избежание збирання перших 1000 електробусів протягом найближчих трьох років. Це нове товарищество ґрунтується на початковій угоді, вслед якою в січні 2023 року AVA успішно зібрала півтора десятки 25-місних електробусів. Усі вони готові розпочати роботу з операторами Nairobi matatu вже у найближчі місяці.

BasiGo та AVA планують новим спільним проектом зі складання 1000 електробусів створити понад 300 нових робочих місць в виробництві та ще стільки ж — в екосистемі зарядки, обслуговування та фінансування, необхідних с целью підтримки електробусів в експлуатації. З моменту запуску у березні 2022 року електричні автобуси BasiGo проїхали понад 141 000 кілометрів та перевезли понад 185 000 пасажирів у рамках операцій автопарку двох автобусних операторів Найробі, East Shuttle та Citi Hoppa.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.