Япoнськa xімічнa кoмпaнія тa вирoбник сoнячниx мoдулів Kaneka oгoлoсилa, щo япoнський вирoбник aвтoмoбілів тa aкумулятoрів Toyota Motor Corporation вибрaв їxні кристaлічні крeмнієві сонячні елементи площею 180 см2 з ефективністю 26,63% з гетеропереходом та технологією зворотного контакту к використання в одному зі своїх електромобілів.
Kaneka каже, що елементи будуть використовуватись, зокрема, у склі даху автомобіля Toyota Prius PHEV.
«Наші сонячні елементи були обрані Toyota про використання в автомобілі після їх використання возьми Toyota bZ4X через визнання їх вигнутої конструкції поверхні, що дозволяє монтувати їх в кузові автомобіля, сверху додаток до високої ефективності перетворення та чудового зовнішнього дизайну нашої запатентованої технології», — йдеться у своїй заяві, додаючи, що конструкція зі зворотним контактом не принимая во внимание проведення на поверхні виглядає схожою в скляний дах автомобіля.
Сонячна плутонг Kaneka протягом багатьох років визнавалася найбільш ефективним фотоелектричним пристроєм нате основі кристалічного кремнію, розробленим як бери промисловому, так і сверху дослідницькому рівні. Однак у листопаді китайський виробник Longi оголосив, що подолав цей поріг, досягнувши ефективності перетворення енергії 26,81% угоду кому) сонячного елемента з гетеропереходом (HJT) возьми основі повнорозмірної кремнієвої пластини в масовому виробництві.
Японський виробник розпочав постачання сонячних модулів із двостороннім гетеропереходом сверху основі своєї технології осередків у 2019 році.
У своєму останньому фінансовому звіті, опублікованому в лютому, компанія заявила, що готова запустити цього фінансового року додаткову виробничу лінію к фотоелектричних панелей з гетеропереходом, щоб задовольнити високий попит.
«Ми плануємо розпочати повномасштабні поставки фотоелектричних систем в автомобілі цієї весни», — йдеться в повідомленні.