У Китaї з\’явився щe oдин вирoбник eлeктрoмoбілів і, судячи з дeбюту нa aвтoсaлoні в Чeнду, дoсить пeрспeктивний. Йдeться прo IM Motor (IM oзнaчaє «Інтeлeкт у русі»), зaснoвaну нaприкінці 2020 рoку SAIC Motor (54%) тa китaйськими тexнoлoгічними компаніями Alibaba (18%) та Zhangjiang Hi-Tech (18%).
Представлений получи и распишись автошоу електричний кросовер LS6 протягом восьмої години зібрав понад 6000 бронювань. Запорукою такого успіху стали завидні технічні характеристики следовать порівняно скромний цінник — від 31 500 поперед 41 100 доларів.
IM LS6 — це крос-кузов з привабливою зовнішністю. Габарити моделі — 4904 x 1988 x 1669 мм возле колісній базі 2950 мм.
У салоні кросовера встановлені «штурвал» у стилістиці Tesla та подвійний широкоформатний монитор практично на всю ширину передньої панелі. У центральній консолі — ще Вотан вертикальний екран, пара підсклянники та бездротова заряжание для мобільних телефонів.
Ради заявою виробника, з погляду безпеки IM LS6 поставляється з повнофункціональним рішенням ради інтелектуальних автомобілів SAIC 3.0. Це дозволило скоротити кількість контролерів в автомобілі вдвічі, а дротів — получи третину.
Окрім IM LS6 у бренду є седан L7 та позашляховик LS7, але кросовер — перша марка, що використовує МОП-филдистор із карбіду кремнію (SiC) з напругою 900 В. Його номінальна робоча напруга 751 В, максимальна — 875 В. Радиатор LS заряджається при температурі 3,75°С струмами потужністю 396 кВт. Як стверджується, 5 хвилин підключення достатньо пользу кого 200 км шляху, а 15 хвилин — ради 500 км.
Дебаркадер у IM LS6 потужністю 500 В. Получи ринку він доступний у двох повнопривідних версіях із чотирма двигунами (точно по два на осі). У базовій модифікації потужність передніх моторів складає 231 к.с., задніх — 413 к.с., топової — 272 та 515 к.с. відповідно. Угоду кому) порівняння, топовий Tesla Model Y пропонує 485 к.с.