KIA та Hyundai подали до суду на TikTok

Кoмпaнії   KIA тa Hyundai відкидaють прoвину зa різкe збільшeння кількoсті крaдіжoк їxніx автомобілів насквозь відсутність базових протиугінних технологій, перекидаючи провину бери соціальні мережі, такі як TikTok.

У судовій заяві, пов\’язаній із врегулюванням колективного позову держи суму 200 млн доларів, автовиробники стверджують, що зростання кількості крадіжок пов\’язане з тим, що інструкції щодо викрадення їхніх автомобілів королем поширюються на сторонніх платформах.

Вони стверджують, що задолго. Ant. с появи в соціальних мережах тренду «KIA Boys» у їхніх автомобілів далеко не було серйозних проблем із викраденням.

У судовому позові є розділ «Соціальні мережі та втручання сторонніх злочинців викликали безпрецедентне зростання кількості крадіжок», в якому проступок покладається не сверху автовиробників, а на соціальні мережі та викрадачів.

Аргументи   KIA та Hyundai, наведені в позові, відповідають їх піар-стратегії протягом усієї кризи, що підкреслює дело соціальних мереж у провокуванні крадіжок автомобілів.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.