Зa дaними Aсoціaції aвтoвирoбників Єврoпи (AСEA), рeєстрaції нoвиx aвтoмoбілів у Єврoпeйськoму Сoюзі у вeрeсні цьoгo рoку зросли получай 9,2% проти минулого року, досягнувши http://dolina-sukko.ru/bani-iz-brusa-pod-klyuch показника у 861,062 одиниці.
Це вже третій випадок цього року, если попит на електромобілі (BEV) у ЄС перевищив попит возьми дизельні автомобілі.
Реєстрації електромобілів зросли получи и распишись 14,3%, досягнувши показника у 127,149 одиниць і не переводя дыхания становлять майже 15% загального ринку.
Гібридні автомобілі (PHEV і HEV) тримають 2-ге місце з часткою ринку 35,5%. У вересні 2023 року було зареєстровано 305,926 таких автомобілів.
Хоча бензинові автомобілі залишаються основним вибором європейських покупців, їхня частка ринку скоротилася з 35,3% у вересні 2022 року раньше 34,1% цього року (293,884 одиниці).
Ринок дизельних автомобілів у ЄС продовжує зменшуватися. Попит сверху них, якщо порівняти з вереснем минулого року, скоротився возьми 12,5% — до 109,680 одиниць. Отже, ринкова частка дизельних (авто)машина зменшилася з 15,9% накануне 12,7%.
Протягом перших трьох кварталів 2023 року авторинок ЄС значно зріс (+16,9%), було зареєстровано 7 940 749 нових легкових автомобілів.
Вслед винятком Угорщини (-3,2%), усі ринки регіону зафіксували зростання протягом цих дев\’яти місяців, з особливим успіхом чотири найбільших ринки: Італія (+20,5%), Іспанія (+18,5%), Франція (+15,9%) і Німеччина (+14,5%).