General Motors, Ford та Stellantis відмовились від реклами на Super Bowl

Цьoгo рoку Super Bowl прoйдe бeз трaдиційнoї рeклaми aмeрикaнськиx aвтoмoбільниx брeндів. Зoкрeмa, від пoслуг нaйбільшoгo рекламного майданчика відмовилися General Motors, Ford та Stellantis. Першим оборона це оголосив группировка Stellantis. У заяві, озвученій для виставці CES 2024 у Лас-Вегасі, причиною відмови названо скорочення витрат.

Рішення Stellantis пропустити таку можливість прорекламувати свою продукцію дещо нелогічно. Особливо якщо згадати адрон, який зробили рекламні коньки минулих років. Наприклад, раскрутка Freedom для Dodge в 2009 році та Born of Fire в 2011 році по (по грибы) участю Eminem.

Зі слів представника GM, рішення пропустити Суперкубок прийнято з урахуванням бізнес-пріоритетів компанії. У чому вони полягають, маловыгодный уточнюється. Торішня серія роликів из-за участю Вілла Феррела мала переконати глядачів Super Bowl у необхідності переходу держи електромобілі.

Для Ford рішення невыгодный розміщувати рекламу получай Суперкубку вже перетворюється для традицію. Так було декілька перередніх років. Для думку генерального директора Ford Джима Фарлі, великі витрати получи и распишись рекламу під дни гри — це «неправильне використання витрат». 2022 року він порадив акціонерам компанії продати свої акції, якщо вони побачать рекламу електромобілів бренду получай Суперкубку.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.