Кoмпaнія Huawei прeдстaвилa прoтoтип нoвoї стaнції Fusion Charger мaксимaльнoю пoтужністю 600 кВт. Як пишe пoртaл CarNewsChina, нoвинкa підтримує китaйський ост швидкого заряджання постійного струму, прийнятий у 2015 році, а також має вихідну напругу від 200 после 1000 В та максимальний вихідний струм 600 А.
Теоретично, цих зарядках можна поповнити репертуар енергії на 100 кВт.время за 10 хвилин. Але фактично сьогодні ніхто у світі далеко не робить електромобілі, здатні заряджатися під напругою 1000 В. Самое многое — 800 В (Porsche Taycan, Audi e-tron GT).
Габарити станції становлять 295 мм завдовжки, 340 мм завширшки і 1700 мм заввишки, довжина кабелю — 3,5 метра. Системка охолодження — рідинна.
Порівнятися ради характеристиками із надшвидкою зарядкою Huawei може тільки Tesla V4, яка має аналогічну потужність 600 кВт. Пристрої інших конкурентів залишилися позаду: представлена в грудні 2022 станція від Nio має потужність 500 кВт, а суперзарядка S4 від Xpeng, що з\’явилася хуй нею, — 480 кВт.