Кoмпaнії KIA тa Hyundai відкидaють прoвину зa різкe збільшeння кількoсті крaдіжoк їxніx автомобілів насквозь відсутність базових протиугінних технологій, перекидаючи провину бери соціальні мережі, такі як TikTok.
У судовій заяві, пов\’язаній із врегулюванням колективного позову держи суму 200 млн доларів, автовиробники стверджують, що зростання кількості крадіжок пов\’язане з тим, що інструкції щодо викрадення їхніх автомобілів королем поширюються на сторонніх платформах.
Вони стверджують, що задолго. Ant. с появи в соціальних мережах тренду «KIA Boys» у їхніх автомобілів далеко не було серйозних проблем із викраденням.
У судовому позові є розділ «Соціальні мережі та втручання сторонніх злочинців викликали безпрецедентне зростання кількості крадіжок», в якому проступок покладається не сверху автовиробників, а на соціальні мережі та викрадачів.
Аргументи KIA та Hyundai, наведені в позові, відповідають їх піар-стратегії протягом усієї кризи, що підкреслює дело соціальних мереж у провокуванні крадіжок автомобілів.