Lexus презентує новий флагманський позашляховик LX

Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:

13 жoвтня у Дубaї (OAE) відбулaся світoвa прeм\’єрa нoвoгo пoкoління пoзaшляxoвикa Lexus LX. Нoвий LX, який втілює прaгнeння брeндa відпoвідaти пoтрeбaм клієнтів з різниx кутoчків світу тa підкрeслює пoзиції Lexus, як симвoлу рoзкішнoгo стилю життя, мaє нaдійти у прoдaж нa пoчaтку 2022 рoку.

Ужe пeршa мoдeль LX, щo пoбaчилa світ у 1996 рoці, oтримaлa визнaння як флaгмaнський пoзaшляxoвик Lexus зaвдяки свoєму кoмфoрту, рoзкoші тa пoзaшляxoвим влaстивoстям. Aвтoмoбіль дoвів здaтність пeрeсувaтися прaктичнo всімa видaми дoріг, a тaкoж врaжaючу нaдійність і дoвгoвічність.

Нoвий LX булo рoзрoблeнo, щoб зaбeзпeчити пaсaжирaм і вoдієві кoмфoрт тa нaсoлoду від пeрeбувaння в aвтoмoбілі, куди б вoни нe їxaли. Збeрігaючи трaдиційну рaмну кoнструкцію кузoвa про зaбeзпeчeння нaдійнoсті, дoвгoвічнoсті тa прoxіднoсті, нoвий LX мoжe пoxвaлитися пoліпшeними xaрaктeристикaми зaвдяки нoвій плaтфoрмі GA-F. Її викoристaння дoзвoлилo знизити вaгу приблизнo нa 200 кг і ствoрити кузoв, щo вирізняється висoкoю жoрсткістю, зaвдяки зaстoсувaнню цифрoвиx тexнoлoгій.

Нoвий LX будe дoступний у вeрсіяx LX 600 із пoтужним 3,5-літрoвим* бeнзинoвим двигунoм V6 із пoдвійним турбoнaддувoм тa LX 500d із 3,3-літрoвим дизeльним двигунoм V6 із пoдвійним турбoнaддувoм. Обидві версії матимуть гальмівну систему з електронним керуванням та електропідсилювач керма, щоб гарантувати унікальні ходові якості Lexus LX як держи дорогах, так і бери бездоріжжі.

Для безпечнішого й комфортнішого водіння получай центральній консолі вперше получай автомобілях Lexus встановлено подвійний монитор, що складається із 12,3-дюймового верхнього та 7-дюймового нижнього екранів. Також уперше в світі було реалізовано функцію Back Underfloor View, що відображає бери екрані область під задньою частиною автомобіля.

Про максимальної відповідності різноманітним потребам клієнтів, у Lexus LX доступна нова комплектація VIP** із чотирма окремими сидіннями та функцією «Оттоман» в сидіннях заднього ряду.

Під часочек розробки дизайну особливу увагу було приділено функціональності та лініям, які підкреслюють потужність автомобіля. Дизайнери створили пропорції, що поєднують вишуканість і потужність, та роблять новий LX дуже помітним возьми дорозі, як і належить флагманському позашляховику. Серед інших технологій, які варто відзначити, уперше в автомобілях Lexus реалізовано кнопку запуску двигуна із функцією автентифікації после відбитком пальця. Це сприяє зниженню ризику викрадення автомобіля.

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НОВОГО ПОКОЛІННЯ LEXUS LX

Нова мова дизайну Lexus, що гармонійно поєднує витонченість та функціональну красу

Концепція дизайну сфокусована нате створенні екстер\’єру, який поєднує вишуканість із потужним і приголомшливим зовнішнім виглядом, як і належить флагманському позашляховику.

Нова фамільна решітка радіатора втілює оновлений проектирование Lexus, що базується в функціональній красі. Цей фірмовий елемент став тривимірним і позбувся хромованої мера. Таке рішення підкреслює єдність решітки з усім кузовом і додає вагомості передній частині автомобіля, одночасно поліпшуючи ефективність охолодження і розподілу повітряних потоків.

Простір навколо водія облаштовано згідно з концепцією кокпіту Тазуна, що ініціює якісну взаємодію водія з автомобілем. Монитор та перемикачі розташовано таким чином, аби забезпечити інтуїтивно зрозуміле керування автомобілем, майже мало-: неграмотный змінюючи пози навіть під период руху нерівними поверхнями.

Як і в новому NX, у центрі задньої частини замість логотипу розміщено напис LEXUS, що символізує нову епоху для того бренда.

Чудові ходові якості як получи и распишись дорозі, так і нате бездоріжжі

Нова дебаркадер GA-F була застосована Lexus вперше, щоб досягти ідеальних ходових характеристик. Положення центру ваги LX було оптимізовано по (по грибы) рахунок зміщення масивного двигуна взад.

Дах було виконано з легкого алюмінію, адже він знаходиться найвище і його шест впливає на положення центру ваги автомобіля. Це призвело поперед значного зниження центру ваги й зменшення загальної маси приблизно сверху 200 кг.

У новому поколінні, вперше вслед всю історію LX, застосовуються електропідсилювач керма та клейові з\’єднання кузова. Совокупно вони забезпечують безпосередній відгук получи дії водія і під отрезок времени повороту керма та натискання педалі акселератора.

2850-міліметрова колісна становая жила, успадкована ще з першого покоління LX, і кути прохідності (кут в\’їзду, кут з\’їзду й повздовжній кут прохідності), що збереглися із попереднього покоління, забезпечують і високу прохідність держи бездоріжжі, й достатній простір усередині салону.

Підвіска з активним контролем висоти (AHC), яка дозволяє регулювати висоту розташування кузова залежно від умов керування, тепер має розширений вибір положень. Впредь до того ж AHC відтепер стабілізує положення автомобіля під время поворотів, прискорення та гальмування, оптимізуючи жорсткість пружин, если це необхідно.

Нова концепция кругового огляду Multi-Terrain Monitor використовує чотири камери, щоб допомогти водієві відслідковувати ситуацію навколо автомобіля. Доступність нової опції — відображення простору під задньою частиною автомобіля — дозволяє робити його «прозорим». В среднем водій може чітко бачити лагерь поверхні, якою пересувається, а також дорожні умови навколо передніх і задніх коліс.

Уперше в автомобілях Lexus центральну выступ оснащено подвійним дисплеєм. Получай верхньому 12,3-дюймовому сенсорному екрані відображаються елементи управління навігацією та аудіосистемою. Він но використовується системою кругового огляду Multi-Terrain Monitor під дни руху бездоріжжям. Нате нижньому 7-дюймовому сенсорному екрані відображаються елементи керування клімат-контролем. Також він слугує екраном вибору режимів керування чтобы системи Multi-Terrain Select.

Нова лінійка потужних та ефективних силових агрегатів

Новий 3,5-літровий бензиновий двигун V6 із подвійним турбонаддувом у LX 600 забезпечує високий крутний побудь на месте на низьких обертах і швидку реакцію турбіни. Його максимальна потужність — 305 кВт (415 к.с.), а максимальний крутний постой — 650 Нм. Двигун забезпечує приємне відчуття прискорення, доступне завдяки високому крутному моменту в широкому діапазоні обертів.

Перший в (видах Lexus 3,3-літровий дизельний двигун V6 із подвійним турбонаддувом, яким оснащено LX 500d, вирізняється оптимізованою конструкцією кожного елемента ради досягнення максимальної потужності 220 кВт (299 к.с.) і максимального крутного моменту 700 Нм, а також чудової економії пального. Максимальний крутний минуточку досягається, починаючи з низьких обертів. Це забезпечує потужне прискорення, яке чітко відповідає діям водія.

В дизельному двигуні две турбокомпресори зі змінною геометрією забезпечують підвищену продуктивність интересах стрімкого прискорення у всех благ-яких ситуаціях. В низьких обертах працює Водан, а на високих додатково підключається другий, що забезпечує потужне та плавне прискорення бери будь-яких обертах.

Обидва силові агрегати працюють у парі з 10-ступеневою автоматичною коробкою передач. Вона забезпечує плавний і комфортний брахикардия водіння, а також потужне прискорення в старті, позашляхові характеристики й економію пального бери високих швидкостях.

Нова комплектація VIP

Новий Lexus LX у комплектації VIP має чотири окремі сидіння. Задні сидіння забезпечують найвищий рівень комфорту, у тому числі завдяки високому рівню бокової підтримки і нейтралізації незручностей від нерівностей дорожнього покриття. Нахил спинки сидінь змінюється у діапазоні раньше 48 градусів; вони оснащені окремою консоллю з панеллю керування функціями комфорту. Монитор розважальної системи задніх пасажирів, що знаходиться держи спинці переднього пасажирського сидіння, можна скласти, аби безлюдный (=малолюдный) обмежувати оглядовість попереду. Підвищений удобства пасажирів позаду також гарантується достатньою відстанню впредь до передніх сидінь, що досягає 1 100 мм.

Раньше цієї комплектації також входять сонцезахисні шторки в задніх бокових вікнах, освітлення в целях читання та розважальна теория задніх пасажирів. Комплектація VIP оснащена спеціальними вентиляційними дефлекторами у стелі, выше які охолоджене повітря розсіюється, як напиток у душовій кабіні, й огортає задніх пасажирів. Окрім того, объединение боках центральної консолі задніх сидінь також є вентиляційні дефлектори. Взимку вони огортають теплим повітрям і забезпечують удобство за принципом «свіжа чан, теплі ноги».

Задня тротуар управління, на яку винесено керування різними функціями та налаштування задніх сидінь і прилеглої перед них зони, була спроєктована з орієнтацією получай підвищений комфорт клієнта, саме тому її було продумано накануне найдрібніших деталей.

Мультимедійна построение нового покоління

Застосування новітніх мультимедійних систем, що підтримують Android Auto та бездротове підключення прежде Apple CarPlay, потеть користування новим LX більш зручним та комфортним.

В целях усіх комплектацій також доступний інтелектуальний голосовий асистент «Hey, Lexus» («Агов, Лексус»).

У базовій комплектації LX оснащений аудіосистемою Lexus з 10 динаміками. А у топових комплектаціях — преміальною аудіосистемою Mark Levinson Premium Surround із 25 динаміками.

Держи новому LX у комплектації VIP встановлюється розважальна режим для пасажирів задніх сидінь нового покоління з інтуїтивно зрозумілою сенсорною панеллю управління.

Провідні технології захисту та безпеки

Уперше в автомобілях Lexus у новому LX реалізовано кнопку запуску двигуна із функцією розпізнавання відбитка пальця, що сприяє зниженню ризику викрадення.

Тюрик систем безпеки та допомоги водієві LSS+ (Lexus Safety System+) останнього покоління включає модернізовану систему попередження зіткнень із новою системою аварійного підсилювача керма, поліпшену систему утримання в центрі смуги руху, адаптивний круїз-надзор із новою функцією сповільнення у віражах.

Застосування системи адаптивного дальнього світла (AHS) з технологією BladeScanTM дозволяє водієві використовувати дальнє світло, щоб добре бачити пішоходів і дорожні знаки, малограмотный засліплюючи інших водіїв.

Коментар Такамі Йоко (Takami Yokoo), головного інженера Lexus International: «Аби відповідати різним стилям життя наших клієнтів, ми розробили концепцію керування новим LX, що звучить як «Легкість і удобства на будь-якій дорозі світу». Ми прагнули створити автомобіль, який завдяки винятковим позашляховим характеристикам може безперешкодно та комфортно їздити до скорого-якою дорогою: міськими вулицями, міжміською автомагістраллю или бездоріжжям. Аби досягти цього, рядом розробці ми зосередилися в поведінці автомобіля получи «реальних дорогах».

Виробник поліпшив позашляхові характеристики, притаманні LX, завдяки численним «спробам та помилкам», тестуючи його у складних дорожніх умовах. Спільно з водіями-випробувачами экипаж інженерів працювала надо поліпшенням ходових характеристик, застосовуючи безкомпромісний підхід задолго. Ant. с створення Особливостей керування Lexus (Lexus Driving Signature). Теплая компания прагнула забезпечити неповторні відчуття від керування Lexus і гарантувати, що відгук усіх систем автомобіля если прямо пропорційним діям водія.

Аби задовольнити найрізноманітніші очікування наших клієнтів зі всього світу, ми пропонуємо чотиримісну комплектацію VIP. Кожна комплектація, навіть базова, втілює увагу впредь до найдрібніших деталей й ентузіазм, з яким розробники створювали новий LX. Запрошуємо вы протестувати LX, збудований руками реальних ентузіастів, сверху реальних дорогах».

Коментар Йосіакі Іто (Yoshiaki Ito), водія-випробувача Lexus International: «Завдяки використанню оновленої платформи та електропідсилювача керма ми досягли такого рівня ходових якостей, який дозволяє відчути облик Lexus, щойно ви сіли вслед кермо і почали рух. Надо цими ходовими характеристиками також працювали експерти з позашляхової їзди, щоб якнайкраще втілити концепцію керування получи бездоріжжі, а також застосувати практичний досвід від водіння бездоріжжям про покращення характеристик їзди звичайними дорогами.

Ми також багато їздили в новому LX різними дорогами, щоб перевірити, чи впливають зміни, які ми впровадили, получи прохідність. Адже ми прагнули досягти високих ходових характеристик получай будь-яких дорогах. Значно покращений LX додасть ще більше відчуттів від водіння у повсякденному житті. Повірте, вас сподобається!»

Коментар Казуюкі Уено (Kazuyuki Ueno), водія-випробувача Lexus International (фахівець із їзди бездоріжжям): «Щоб зробити водіння бездоріжжям безпечним і забезпечити ще більше комфорту й задоволення від керування, що є неодмінною властивістю Lexus, ми безліч разів протестували автомобіль сверху різних видах бездоріжжя. Це дозволило ще більше вдосконалити чудові позашляхові властивості LX. Щоб гарантувати удобство для водія та пасажирів, ми налаштували нову підвіску з активним контролем висоти (AHC) та системою регулювання жорсткості (AVS) таким чином, щоб залишалося відчуття контакту з дорогою і менше відчувалися нерівності.

Окрім того, ми продумали багато інших деталей — від зручності перегляду зображень системи кругового огляду Multi-Terrain Monitor поперед способу управління системою Crawl Control. Сподіваємося, що кожен зможе насолодитися ходовими характеристиками LX, які забезпечують комфортне пересування різними типами доріг — і автомагістралями, і бездоріжжям, — у всьому світі».

* Значення вказане умовно та може несуттєво відрізнятися від робочого об\’єму двигуна. Більш детальна інформація наявна в офіційних дилерів Lexus.

** Наведені шелковичное) дерево і далі назви комплектацій та кольорів кузова/салону/оздоблення сидінь є суто умовними, використовуються винятково заради зручності в розподілі наборів параметрів автомобіля та можуть відрізнятися разве бути відсутніми в документах аль інших матеріалах.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.