Істoрія SEAT, як вирoбникa aвтoмoбілів, щe нe зaкінчeнa. Іспaнськa мaркa рoзглядaє мoжливість ствoрeння eлeктричнoгo сіті-кaрa пoчaткoвoгo рівня, пoрівняннoгo з мaйбутнім Volkswagen ID.1. Зі слів Мaркусa Госсена, керівника SEAT та Cupra у Великій Британії, новий електромобіль з\’проступить через п\’ять років. У лінійці бренду він замінить відправлений для пенсію малолітражний Mii.
Це дещо розходиться з раніше заявою голови компанії Томаса Шефера. Минулого року в інтерв\’ю виданню Autocar він заявив, що «майбутнє SEAT — це Cupra». Передбачалося, що SEAT перейде держи мобільні рішення, тоді як Cupra відповідатиме вслед автомобільний напрямок. Як заявив Шефер, нинішня лінійка бренду вироблятиметься впредь до кінця життєвого циклу кожної моделі. Продовжити їхню життєздатність планують из-за рахунок «тонших налаштувань».
Очікується, що майбутній електричний сіті-углубление SEAT буде дешевшим вслед Volkswagen ID.1. Стартовий цінник новинки складе менше 25,5 тисяч доларів. Заради зниження цінника новинка відмовиться від традиційних великих розважальних екранів та великого запасу скорее. Відомо, що іспанський електромобіль побудують для індивідуальній платформі.
Cupra випустить свою власну форма початкового рівня — хетчбек Raval, заснований сверху більшому Volkswagen ID 2. Найближчими місяцями очікується серйозно модернізований SEAT Leon та оновлений SEAT Ateca. Актуальна версія останнього вийшла для ринок вісім років тому.
У компанії очікують, що це і попит получай SEAT Ibiza, що перевищує пропозицію, соизволять збільшити продажі. Попередньо, в наступні кілька років сукупна частка SEAT та Cupra нате британському ринку зросте перед 5%. У 2023 році частка SEAT получи місцевому ринку становила 1,69%, Cupra — 1,35%.