Пeрший пoльoвий зрaзoк кoмeрційнoї зaряднoї стaнції Solar Botanic Trees, який прaцює від eнeргії coнця, oчікується цьoгoріч. Прoтoтип у вигляді сoнячнoгo дeрeвa вжe ствoрeнo.
С целью тeстoвoгo зрaзкa рoзрoбники викoристaли склaдну тривимірну фотоелектричну технологію у формі листа, получи и распишись поверхні якого розміщені тонкоплівкові сонячні елементи. Вони дозволяють пристрою генерувати 5 кіловат енергії, що зберігатиметься як в акумуляторах, беспричинно і надходитиме в мережу системи швидкої зарядки електромобілів.
Одне хворост здатне генерувати десь 3400 кіловат-годин протягом року. К мережі зарядки автомобілів цього чуть-чуть, але для живлення невеликого чи середнього будинку цілком достатньо. Ефективність розробники бачать в облаштуванні держи стоянці об\’єднаних у мережу 20 чи 50 дерев.
Розміщені у стовбурах акумулятори накопичуватимуть незатребувану енергію і віддаватимуть її споживачам у години пік, коль паркування буде заповнене електроавтомобілями.
Основну робочу функцію виконують фотогальванічні (PV) листи нагорі конструкції з п\’яти либо шести великих пелюсток, що прикріплені после стовбура у верхній частині.
Луковица діаметром близько п\’яти метрів із модульними гнучкими фотоелементами получи листах можна обслуговувати, ремонтувати чи замінити опосля потрібний сегмент подле його виході з ладу.
У зимовий период, коли похмуро і выгодно немає сонця, такі станції можуть вночі знімати наявну в міській електромережі пікову потужність, накопичувати енергію в акумуляторах, а вдень роздавати її согласно системі розеток зарядної станції.
«Ми плануємо перевестись до комерційного виробництва в найближчому майбутньому, починаючи з нашого замовлення возьми запуск 200 дерев угоду кому) постачальника послуг розгалуженої мережі зарядки електромобілів у Великобританії та ЄС компанії RAW Charging Group», — підкреслив генеральний босс SolarBotanic Trees Кріс Шеллі.