Кoмпaнія Tesla плaнує прoвeсти вояж Китaєм для прeзeнтaції свoгo eлeктрoмoбіля Cybertruck і привeрнeння нoвиx клієнтів нa тлі дедалі більшої конкуренції. Относительно це повідомляє Bloomberg.
Хоча Cybertruck далеко не доступний для продажу в Китаї, круг пройде багатьма містами, включно з Шанхаем, Пекіном, Шеньчженем, Ченду, Нанкіном, Ханчжоу, Сіаном і Чунціном.
Крім того, Tesla організовує онлайн-голосування, мол учасники можуть вказати свої особисті дані та обрати найближчий стек Tesla, щоб отримати рекламні дзвінки щодо інших моделей автомобілів.
Цей круиз є частиною стратегії Tesla з просування держи ринку Китаю, -де конкуренція зростає насквозь BYD, Li Auto і Geely. Прогнозується, що зростання китайського ринку електромобілів уповільниться у 2024 році от нерівномірне відновлення після пандемії.
2023 року Tesla продала 1,81 мільйона автомобілів соответственно всьому світу, а більшість з них було відвантажено з заводу в Шанхаї.