Toyota підрахувала, що повний перехід на електромобілі буде більш шкідливим для планети, ніж гібриди

Toyota нe пoспішaлa приєднувaтися дo трeнду нa пoвний пeрexід нa eлeктрoкaри, і цe близ тoму, щo кoмпaнія є піoнeрoм зaпрoвaджeння гібридів. Зa цe сaму компанію та її екс-главу Акіо Тойоду неодноразово критикували, звинувачуючи в недостатніх зусиллях задля порятунку навколишнього середовища. Тепер японський автогігант стверджує, що у нього є дані, що доводять, що перехід держи електрокари шкідливий як с целью глобального автобізнесу, манером) і для самої планети.

Ради словами головного наукового співробітника Toyota Джилла Пратта, на автопрому вигіднішим є розробка різних силових установок — як суто електричних, где-то і гібридних або водневих. Найближчі проблеми, з якими зіткнуться виробники, якщо всі отвлекаться на електрокари, — це дефіцит зарядних станцій і гостра нестача літію, що використовується в акумуляторах.

Літію, а також інших рідкісних мінералів, безлюдный (=малолюдный) вистачить на десятки мільйонів електрокарів із великим запасом торопись. Тому Пратт пропонує поділити його між гібридними автомобілями, які оснащуються батареями меншої ємності. Це неважный (=маловажный) тільки дозволить випустити більше машин, а й матиме помітніший ефект для викиди СО2.

Этак, Пратт наводить у фурнитура 100 автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, що в середньому виділяють 250 грамів СО2 нате кілометр шляху. Якщо літію вистачає получи и распишись 100 кіловат-годин, в таком случае можна оснастити батареєю одну далекобійну Tesla, проте 99 машин, що залишилися, як і раніше будуть паливними. Це дасть незначне зниження викидів раньше 248,5 грама возьми кілометр. Якщо ж розподілити праздник самий літій між 90 гібридними автомобілями, залишивши 10 машин з ДВС, в таком случае вміст СО2 у середньому вихлопі впаде вплоть до 205 грамів бери кілометр.

За словами Пратта, в один прием настає переломний не уходи в автопромі, який дасть зрозуміти, що різноманітність джерел енергії є найкращим варіантом розвитку.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.