Toyota вже цього року обладнає Prius PHEV сонячними панелями

Япoнськa xімічнa кoмпaнія тa вирoбник сoнячниx мoдулів Kaneka oгoлoсилa, щo япoнський вирoбник aвтoмoбілів тa aкумулятoрів Toyota Motor Corporation вибрaв їxні кристaлічні крeмнієві сонячні елементи площею 180 см2 з ефективністю 26,63% з гетеропереходом та технологією зворотного контакту к використання в одному зі своїх електромобілів.

Kaneka каже, що елементи будуть використовуватись, зокрема, у склі даху автомобіля Toyota Prius PHEV.

«Наші сонячні елементи були обрані Toyota про використання в автомобілі після їх використання возьми Toyota bZ4X через визнання їх вигнутої конструкції поверхні, що дозволяє монтувати їх в кузові автомобіля, сверху додаток до високої ефективності перетворення та чудового зовнішнього дизайну нашої запатентованої технології», — йдеться у своїй заяві, додаючи, що конструкція зі зворотним контактом не принимая во внимание проведення на поверхні виглядає схожою в скляний дах автомобіля.

Сонячна плутонг Kaneka протягом багатьох років визнавалася найбільш ефективним фотоелектричним пристроєм нате основі кристалічного кремнію, розробленим як бери промисловому, так і сверху дослідницькому рівні. Однак у листопаді китайський виробник Longi оголосив, що подолав цей поріг, досягнувши ефективності перетворення енергії 26,81% угоду кому) сонячного елемента з гетеропереходом (HJT) возьми основі повнорозмірної кремнієвої пластини в масовому виробництві.

Японський виробник розпочав постачання сонячних модулів із двостороннім гетеропереходом сверху основі своєї технології осередків у 2019 році.

У своєму останньому фінансовому звіті, опублікованому в лютому, компанія заявила, що готова запустити цього фінансового року додаткову виробничу лінію к фотоелектричних панелей з гетеропереходом, щоб задовольнити високий попит.

«Ми плануємо розпочати повномасштабні поставки фотоелектричних систем в автомобілі цієї весни», — йдеться в повідомленні.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.