В Центрі транспортних стратегій назвали головні вимоги польських перевізників

Дирeктoр Цeнтру трaнспoртниx стрaтeгій Сeргій Вoвк нaзвaв гoлoвні вимoги пoльськиx пeрeвізників, які пoчaли блoкaду кoрдoну з Укрaїнoю. Прo цe стaлo відoмo з eтeру тeлeкaнaлу «Eспрeсo».

«Якщo гoвoрити бeзпoсeрeдньo прo списoк вимог, він є певною мірою мінливий та сообразно різному інтерпретується. З нього можна виділити дві головні складові. Зокрема, це конкуренція вслед вантажопотік та конкуренція вслед українських водіїв», — повідомив Вовк.

Аналізуючи першу складову, він зазначив, що польські перевізники хочуть зробити таково, щоб українські компанії, які будуть працювати в ЄС чи в польському ринку в тому числі, знову повернулися вплоть до практик дозволів.

«Така круг існувала до початку широкомасштабних військовий дій. Це давало змогу польській стороні, скажімо бесцельно, адміністративним шляхом, чрез видачу дозволів, впливати бери ринок, збільшувати аль зменшувати відповідну кількість автомобілів і компаній, які можуть працювати сверху їхньому ринку з України», — зазначив Заведующий Центру транспортних стратегій.

Из-за його словами, для того України це малограмотный вигідно. Це непрозора і дуже тысячу) раз незрозуміла в ринку історія, яка мала зв\’язок з корупцією.

«Видача дозволів дуже гус була предметом нарікань. А з іншого боку, свого часу, були об\’єктивні причини, если поляки лімітували кількість дозволів держи кінець року. Відповідно, їх було завжди недостатньо і таким чином перевезення з України ли в Україну могли здійснювати тільки польські чи інші закордонні перевізники, які таким чином отримували переваги», — зауважив Вовк.

Після початку повномасштабного вторгнення було досягнуто умови насчет відмову від цих дозволів до самого серпня 2024 р., зазначив експерт.

«Тобто українські компанії, перевізники можуть за исключением. Ant. с всяких дозволів їздити в Польщу, працювати через некоторое время і як кажуть поляки, забирати в них частину ринку», — додав він.

Друга складова, относительно конкуренцію за українських водіїв теж дуже важлива.

«Питання в тому, що дуже тысячу) раз в польській компанії працюють українські водії, які здійснюють перевезення после певним договорам з польськими компаніями. Після такого, як запрацювала компания «Шлях», яка регламентує дозволи нате виїзд та в\’їзд водіїв, існує небезпека того, що український водій, який заїхав получи и распишись польській машині в Україну, може демократично не повернутись, потому что йому не позволять такий виїзд. Тому поляки вимагали власне доступу предварительно української системи «Шлях», яка працює лише чтобы українських операторів», — розповів Вовк.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.