Електричний фургон Mercedes-Benz eSprinter отримав цінник

З 16 січня Mercedes-Benz відкривaє зaмoвлeння у Єврoпі нa пoвністю eлeктричний фургoн eSprinter з числeнними нoвими цифрoвими дoдaткaми, oстaннім пoкoлінням MBUX, a тaкoж систeмaми бeзпeки тa дoпoмoги й вдoскoнaлeними функціями.

Нoвий eлeктричний eSprinter oтримaв цінник у Єврoпі тa нeвдoвзі нaдійдe дo дилерів. Споживачів порадують дві довжини та форми кузова, три розміри батареї та висока корисна вантажність акумуляторного «Спринтера».

Спочатку, тобто з 16 січня, панельний сарай буде доступний с целью замовлення з корисною місткістю акумулятора 56 кВт.бадняк чи 113 кВт.годок. Згодом з\’явиться версія потужністю 81 кВт.годочек.

Також майбутнім власникам сподобаються переваги інтелектуального цифрового підключення, вперше з мультимедійною системою MBUX, покращеними системами безпеки та допомоги, а також оновленим стандартним обладнанням. Крім того, eSprinter если доступний з додатковим зчіпним пристроєм.

«Завдяки своїй універсальності новий Sprinter адаптується накануне широкого спектра вимог комерційного транспорту та мобільності. Водночас eSprinter вразить своєю ефективністю — дальність і обсяг вантажу будуть возьми належній висоті», — бросать керівник відділу розвитку фургонів Mercedes-Benz Андреас Зиган.

Передсерійний автомобіль нового панельного фургона eSprinter продемонстрував свою ефективність під часик тест-драйву: з батареєю місткістю 113 кВт.время пройшов маршрут зі Штутгарта предварительно Мюнхена та отворотти-поворотти довжиною 475 кілометрів без участия підзарядки.

Новий eSprinter має ефективний електродвигун із піковою потужністю 100 та 150 кіловатів.

Синхронний сердце з постійними магнітами (PSM) характеризується особливо високим ККД. Наличность ходу на електротязі становитиме накануне 440 кілометрів. У міських районах можливий сбережение ходу до 500 кілометрів.

Є ще одна приємна деталь: новий eSprinter вперше если доступний як відкрита натурщица. Це робить eSprinter привабливим базовим транспортним засобом в целях багатьох нових сегментів комерційних перевезень, а також різних кузовів і обладнання.

Акумуляторний кузов здатний заряджатися як від змінного (AC), приблизительно і від постійного (DC) струму. Бортовий зарядний пристрій можна заряджати постійним струмом впредь до 115 кіловатів в швидкісній зарядній станції. Во что бы то ни стало це означає: акумулятор місткістю 56 кВт.время заряджається від 10 по 80 відсотків приблизно по (по грибы) 28 хвилин близ максимальній потужності 115 кВт.

Батареї з корисною місткістю 113 кВт.година потрібно буде близько 42 хвилин быть максимальній потужності 115 кВт. Цифрова услуга Mercedes me Charge 4 також доступна чтобы eSprinter.

Вартість в новий фургон eSprinter з акумулятором для 56 кВт.годик стартує з роздрібною ціною ради Німеччини 59 990 євро безо 19% ПДВ.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.