Чи мoжнa щoсь спрoгнoзувaти в світі, який здaється нaчe з\’їxaв з глузду? Яким мoжe бути 2024 рік з тoчки зoру aвтoмoбільнoгo бізнeсу в Укрaїні? Тa чи вaртo взaгaлі піднімaти пoдібні питaння у вoюючій крaїні? AUTO-Consulting пoспілкувaвся з прeдстaвникaми прoвідниx імпoртeрів, щoб спрoбувaти відпoвісти xoчa б нa дeякі з циx питaнь.
Нaгaдaємo, щo у минулoму рoці ринoк нoвиx лeгкoвиx автомобілів в Україні продемонстрував непогані темпи відновлення (+62,41%) та досяг відмітки 65 тис. одиниць.
Чи збережуться минулорічні темпи зростання ринку?
Дмитро Кондраков, Керівник департаменту продажів автомобілів, розвитку дилерської мережі та якості обслуговування клієнтів компанії «Ніссан Моторчик Україна», прогнозує збереження обсягу ринку нових автомобілів. Принаймні станом получи и распишись січень. Якщо ситуація з військовими діями, та пов\’язаними з цим процесами, если змінюватися, тоді можна очікувати зміни стану ринку нових автомобілів.
Для рівні 2023 року оцінює перспективи ринку нових автомобілів і Марія Гарань, (директриса) ТОВ «Порше Україна».
Без- береться прогнозувати ситуацію Наталія Филер, PR-менеджерка Renault, потому что занадто багато змінних.
Має оптимістичний погляд в події Дмитро Бабич, вступник генерального директора компанії «СОДЖІТЗ Мотор УКРАЇНА».
«Наша компанія вірить у наші збройні сили или ми маємо надію, що їхні успіхи посприяють зростанню ринку. Це і є основною передумовою. Щодо темпів, в таком случае поки що це досить важко спрогнозувати, але передумов швидкого зростання у найближчі місяці я маловыгодный бачу», — каже Дмитро.
Тобто, в думку наших спікерів, ринок нових автомобілів у 2024 році стабілізується бери рівні 65 тис. мотор.
Яким буде головний тренд получай авторинку у 2024 році?
«Ми вважаємо що ринок 2024 має бути схожим щодо трендів сверху попередній рік», — ділиться баченням Дмитро Кондраков (Nissan). — «Можливе невеличке збільшення продажів в авторитет, але при умові стабілізації військової ситуації та пов\’язаних з нею процесів».
В компанії «Порше Україна» очікують бери подальше посилення основних трендів 2023 року.
Из-за спостереженнями AUTO-Consulting после таких відноситься посилення сегменту SUV, активність «сірих» імпортерів та пов\’язане з ними збільшення долі електромобілів.
«Я поки що мало-: неграмотный бачу передумов во (избежание серйозних змін у 2024 році порівняно з 2023. Але події держи кшталт нещодавнього тендеру получи закупівлю пікапів Міноборони у разі їх успішної реалізації та відповідних реєстрацій можуть змінити статистику», — вважає Дмитро Бабич, адвокат генерального директора компанії «СОДЖІТЗ Автомобиль УКРАЇНА».
Які ризики несе ріст кількості «сірих» дилерів?
AUTO-Consulting неодноразово піднімав це питання в спілкуванні з офіційними імпортерами, зокрема щодо стрімко зростаючого сегменту електромобілів. Тим никак не менше, ми знову й знову піднімаємо це питання, щоб слідкувати из-за ситуацією майже в режимі реального часу.
Бери думку Дмитра Кондракова (Nissan), великого зростання кількості альтернативних дилерів без- слід очікувати.
Згоден з ним і Дмитро Бабич (Subaru): «На сьогодні вже існує необхідна пользу кого потреб ринку кількість «сірих» дилерів. Звісно, більшість сконцентрована в постачанні дешевих електромобілів з Китаю».
«На нашу думку, «сірі» дилери електромобілів китайського виробництва будуть продовжувати лишатися активними, фокусуючи свою пропозицію бери тих сегментах, брендах і моделях, які офіційно никак не представлені на ринку України», — вважає Маша Гарань («Порше Україна»).
Зростання «сірих» дилерів очікує Наталія Непоседа (Renault): «Ми безвыгодный спостерігаємо уповільнення імпорту електромобілів, які завозять здебільшого саме «сірі» дилери. Сиречь імовірно, якщо кількість таких дилерів збільшиться, в таком случае саме в цьому сегменті».
Отже, таким бачать автомобільний ринок у 2024 році провідні автомобільні оператори.