Класичний Porsche 911 перевели на електротягу

Сьoгoдні нeмaє дeфіциту рeстoмoдів Porsche 911. Існують вeрсії нa бай-який смaк, нeзaлeжнo від тoгo, чи xoчeтe ви щoсь дoскoнaлe від Singer, щoсь трoxи більш «дикe» від Guntherwerks aбo щoсь, що обертається до самого 11 000   об/хв від Tuthill. Крім того, є Everrati — британська компанія, яка провела досить кропітку роботу з перетворення 911-х получай повністю електричні автомобілі. Їх останнє творіння — данина поваги 3,8-літровому 964 RS.

Компанія Everrati «вириває» серце 911, шестициліндровий двигун, і замінює його двома електродвигунами держи задній осі. Потім завантажує автомобіль акумуляторами, але что-то около щоб зберегти розподіл ваги.   Вони пишаються тим, що змогли зберегти цю особливість і, сподіваються, надалі надавати 911-му унікальний форма, який був притаманний йому з моменту дебюту 60 років тому.

Следовать всіма ознаками, дані рестмоди приємні в управлінні і недостает) коштують в експлуатації і це спосіб продовжувати мати автомобіль, який виглядає як старий 911, в майбутньому, коль двигун внутрішнього згоряння   если незаконним.  

Цей спалах жовтого кольору натхненний 3,8-літровим 964 RSR, одним з найсиріших 911-х тієї епохи, справжнім автоспортивним автомобілем з широким кузовом, великим крилом і 325 к.с., який працював насквозь п\’ятиступінчасту механічну коробку передач. Уявіть собі, що це гоночний автомобіль для того доріг. Зараз вони також приносять великі гроші: Вотан з них продали у 2022 році следовать 1,2 мільйона доларів.

Версія Еверраті, вірогідно, краще побудована, ніж оригінал. Вона також більш безпечна ради навколишнього середовища і розганяється после 60 за 3,7 секунди, що приблизно нате секунду швидше, ніж оригінал.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.