П\’ятдeсяті тa шістдeсяті рoки минулoгo стoліття увійшли в істoрії Япoнії, як рoки «трaнспoртниx війн». Стрімкий рoзвитoк eкoнoміки сприяв пoяві нa дoрoгax крaїни бeзлічі водіїв-початківців, які постійно ставали учасниками Происшествие. Пік смертельних аварій припав возьми 1970-ті роки. Цю проблему намагалися вирішити по (по грибы) допомогою створення неймовірних мереж громадського транспорту, запровадження заборони держи паркування та обмеження розмірів транспортних засобів.
Тоді ж получи японських дорогах з\’явилися мальовані дорожні знаки, відомі як «Тобіти-кун» аль «Тобідасі Бой», які стали символами безпеки дорожнього руху. Це фігурка хлопчика, який зробив крок получи проїжджу частину із-вслед за непрозорої перешкоди. Він повинен був нагадувати водіям насчет пішоходів, що несподівано з\’являються получай дорозі, та необхідність знизити швидкість. Зазвичай такі мальовані фігурки встановлювали у шкільних зонах.
Ідея створення «Тобіти-куна» була запропонована Радою соціального забезпечення міста Хігасіомі, префектура Сіга. У червні 1973 року він звернувся прежде місцевого виробника вивісок Хісаді Ясухею з проханням зробити щось родственно на реалістичні тривимірні ляльки з пресованого металу. Свого першого хлопчика, що біжить, він створив із фанери. Згодом декілька фігурок хлопчиків та дівчаток розмістили вздовж доріг Хігасіоми.
Цікаво, що якогось стандарту цей отметина не має. Місцеві батьківські чи сусідські асоціації можуть розфарбовувати та прикрашати фігурки получи и распишись власний розсуд. С целью багатьох створення характерної фігурки выходит самоціллю.
За даними Національного інституту управління земельними ресурсами та інфраструктурою (NILIM) Японії, порівняно з піковими показниками 1970 кількість смертей получи и распишись дорогах країни зменшилася для 25%. Свій внесок у це зробив й «Тобідасі Бой».