Середній розмір автомобіля в США та Європі збільшується

В aвтoмoбільнoму світі прaвлять крoсoвeри тa м\’язисті пoзaшляxoвики. Aлe й звичaйні aвтoмoбілі прoдoвжують збільшувaтись в рoзмірax. Видaння Motor1 підрaxувaлo, як змінилися рoзміри aвтoмoбілів зa oстaнні 20 рoків.

Нeщoдaвнo у Пaрижі прoгoлoсувaли зa пoтрійнe підвищeння плaти зa пaркувaння во (избежание вaжкиx aвтoмoбілів. Вaжкими визнaчили лeгкoві aвтoмoбілі мaсoю пoнaд 1600 кг, тa 2000 кг чтобы eлeктрoмoбілів. Тaким чинoм парижани вирішили зменшити кількість позашляховиків держи вулицях міста. Принаймні, їх водіям доведеться розщедритися в $20 за годину парковки.

Позашляховики лідирують в світових ринках вже протягом десятиліття. Незалежно від того, чи рішення мерії Парижу розумне, чи суто політичне, слід враховувати й інші аспекти, окрім маси. Наприклад, габарити, які виходять в перший план возьми вузьких вуличках старих міст.

Автомобілі стають більшими. Логіка підказує, що більший транспортний засіб если і важчим, хоча паризькі миросозерцание стосуються лише маси. Це спонукає уважніше придивитись впредь до розмірів в цілому.

США вшир і вглиб

Американці люблять великі речі: їжу, вулиці і, звичайно, автомобілі. Сполучені Штати — це ханаан для великих пікапів та позашляховиків, а оскільки шосе і парковки, як постановление, великі, дивно їздити в маленьких автомобілях. Таким (образом було з 1950-х років.

Згідно з даними JATO ради 2003 рік, середня довжина легкових автомобілів у США становила 4992 мм. С целью порівняння, це довжина представницького седану получи кшталт Mercedes-Benz E-Class. Середня размах того року становила 1864 мм.

Як і слід було очікувати, пасажирські автомобілі з того часу виросли, але ви можете без- усвідомлювати, наскільки вусмерть. У 2013 році середня довжина зросла предварительно 5158 мм, а просвет — до 1927 мм. Це був період, если пікапи та позашляховики дійсно закріпилися держи автомобільному ринку. І 10 років по мнению тому авто по сей день ще продовжують зростати, що призведе прежде рекордних середніх показників у 2023 році.

Минулого року середня довжина малотоннажних легкових автомобілів у США досягла 5243 мм, а середня масштаб. Ant. длина — 1958 мм. Це лише бери кілька сантиметрів менше від нового Mercedes-Benz S-Class, і варто зазначити, що збільшення розмірів невыгодный пов\’язане з більшими сім\’ями. Насправді, щорічна зміна чисельності населення в США зменшилася з 0,96% в 2003 році давно 0,50% в минулому році. Збільшення розміру автомобіля більше пов\’язане зі стандартами комфорту, зручності та безпеки.

Чи купують в Європі маленькі автомобілі?

Получи відміну від США, мол покупці віддають перевагу великим автомобілям, в Європі традиційно купують невеликі транспортні засоби. Праздник факт, що міста на) этом месте були задумані задовго раньше появи автомобіля, пояснює, чому паркування набагато складніше ніж в США. Крім того, Європа була менш енергетично самодостатньою, ніж Сполучені Штати, що змушувало водіїв помірковано витрачати паливо.

Однак популярність великих позашляховиків малограмотный можна заперечувати, навіть серед європейських покупців. У 2003 році, вслед за кілька років поперед масового поширення позашляховиків получи и распишись Старому континенті, середня довжина легкового автомобіля становила 4313 мм, а середня масштаб. Ant. длина — 1737 мм. Це можна порівняти з новим Volkswagen Golf. У 2013 році ці показники становили 4418 мм в довжину і 1796 мм в ширину. А в минулому році в Європі вони були ще більшими, ніж всего хорошего-коли: 4536 та 1844 мм в середньому, якщо бути точним.

Тенденція раньше збільшення розмірів автомобілів є відповіддю получи необхідність забезпечення більшого комфорту та зручності — факторів, які покупці, натурально, хочуть бачити в транспортному засобі. Задача полягає в тому, щоб знайти місце возьми вулицях і парковках. Чи зупинить оподаткування цю тенденцію зростання? Священнодействие почекати, щоб оцінити ефект.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.